23 Ekim 2009 Cuma

ANTARES ALIŞVERİŞ MERKEZİ

Bu akşam Antares alışveriş merkezini gezmeye gittim.
Antares Başkentimizin Etlik semtinde yenimahalle'ye sınır yerde.

Ulaşım rahat,saha geniş,manzarası güzel.
Girişte XRAY cihazı ile üst ve çanta kontrolü var.
Güvenlik görevlisi ile görüştüm,ilk defa bir alışveriş merkezine aranarak giriyorum ziyaretçileriniz garipsemiyorlarmı?
Alışıyorlar abi dedi fazla sorun yaşamıyoruz.
Sordum altı tane giriş kapısı varmış,biz batı tarafından girdik.
Bildiğimiz markaların hemen hepsi çarşıda yerini almış,fazla bir kalabalık yok,sordum hafta sonları kalabalık oluyormuş.
Çocuklar için gayet eğlenceli oyun salonları var,gençler içinde bilardo ve bovling salonu mevcut.
Çok güzel dizayn edilmiş cami büyüklüğünde mescit'i var.
Çok sayıda her türden yiyecek,içecek için restoran ve kafeler sıralanmış.Sigara içenlerin daha çok ilgi duyacakları mekanlar ise tabiki açık havada bulunuyor.
Biz yemeği Kukla kebap'ta yedik.İskender kebabı kukla kebap olarak servis yapıyorlar.Burayı çocuklu aileler daha çok tercih ediyor,çünki kukla'da oynatıyorlar.Yemekler lezzetli,masalar rahat.
Market olarak Real var.Gayet geniş,çeşit çok,araba satılmıyor ancak lastikleri var.
Mağazalardada markettede fiyatlar makul,ama siz yinede indirimli olanlara dikkat edin.
İnşaat başlarken,devam ederken,açılış yapılırken defalarca yanından geçmiştim ama ilk defa ziyaret ettim.Beğendim.Gayet güzel.
Eşim,kızım,damadım ve torunlarımın daha önce birkaç defa ziyaret ettiklerini biliyordum,bana bugün kısmet oldu.
Ülkemiz ve Başkentimiz hakikaten çok değişti,çeşit çeşit alışveriş merkezleriylede parlıyor.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....