3 Eylül 2017 Pazar

MİLLİ TAKIMI GÖMDÜKMÜ?

Dün akşam Milli futbol takımımızın Ukrayna ile deplasmanda Dünya kupası finallerine katılma grup maçı vardı.Grupta Hırvatistan ile İzlanda 13'er bizimle Ukrayna ise 11'er puanla dizilmiştik.Bu maçtan önce oynanan grubun diğer maçında 1 puanlı Finlandiya İzlanda'yı 1-0 mağlup edince sevindik.Biliyorsunuz bir sürü entrikalı olay sonrasında Milli takım teknik direktörü Fatih Terim ayrılmış yerine ülkemizde sevilen Romen teknik adam Lucesku getirilmişti.Burdaki ilk maçta Ukrayna ile 2-2 berabere kalarak puanları paylaşmıştık.Kaliteli iyi oynayan sert bir takım olduğunu biliyorduk.Ben kendi adıma hocayada takımada güveniyordum.Kadro açıklanınca biraz tedirgin olmadım değil.Solbekte Caner'i beklerken İsmail vardı.Stoper Ömer Toprak'ı beklerken Mehmet Topal oynuyordu.İlerde topu tutacak atakları olgunlaştıracak Arda yedekler arasındaydı.Kadroda o kadar kaliteli ve takımlarındaki oyunlarıyla formda olan orta saha oyuncusu varken sahaya Ozan Tufan'ı sürmüştü.Yinede hocanın bir bildiği vardır diyerek ümidimi koruyordum.Maç Ukraynalı oyuncuların hızlı hareketleriyle başladı bizim oyuncuların şaşkın oyunlarıyla devam etti.Yediğimiz ilk gol bariz ofsayt ikinci gol ise dışardan çevrilen topla atılmıştı.Hakem bu golleri vermeseydi 0-0 beraberemi kalırdık? Hayır yiyeceğimiz başka gollerle yine yenilirdik.Çünki Ukrayna 2-0 neticeyi bulunca oyunu rolantiye aldı.Zaten bende sinirlenmemek için ikinci golden sonra maçı göz ucuyla seyretmeye başladım.Daha üç maçımız var ama mucize olmazsa Dünya kupalarına yine katılamayacağız.Sayın federasyon başkan ve yetkilileri uzun yıllar sonra Şenol Güneş'in teknik direktörlüğünde katılıp dünya üçüncüsü olduğumuz örnek önünüzde dururken bu başarısız sallanmalarda neyin nesidir.Delege olsaydım direkt olarak istifanızı isterdim buna hakkım yok biliyorum ama milli hisleri kuvvetli bir futbolsever olarak diyorumki bu kadar tecrübeden sonra lütfen daha iyi yönetim gösterin olurmu?

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....