9 Aralık 2010 Perşembe

HASTAYA YARDIMCI OLUNUR

Bir yaz günü ailemle Ankara'da Kızılay Sakarya caddesinde dolaşıyordum.
İkisi erkek biri kız olan gençlerin tabldot gazete satmaları dikkatimi çekti.

Aralarında yaklaşık üç metre mesafe ile üçgen yapmışlardı.
Gazeteyide bir elleri ile yukarıdan diğer elleri ile aşağıdan tutarak dikkat çekiyorlardı.
Erkek'lerden birinin at kuyruklu uzun saçları vardı.
Bu delikanlının yanına yaklaşıp gazetemi satıyorsun dedim.
Evet dedi.
Suratları asık sanki mutsuz gibiydiler.
Gazeteye baktım manşetinde bazı sağcı liderler ile Kenan Evren ve Fethullah Gülen hocaefendinin fotoğrafları vardı.Tamamını eleştiren bir sloganda yazılıydı ama onu hatırlayamıyorum.
Aşırı sol bir grubun gazetesi olduğu belliydi.
Çocuğun yüzünü okşayarak bu şekilde sanki satmıyorsunda tanıtım yapıyor gibi duruyorsunuz dememe genç;Olabilir dedi.
Ama yüz şeklinde hafif bir yumuşama belirdi.
Dostça yaklaşıp,kibarca eleştirmem ona sanki yaptığı işin saçmalığını hatırlatmış gibiydi.
Kolay gelsin deyip yanından ayrıldım.
Ailemde yanımda olup bitenleri ne karışıyorsun elin işine modunda izlemişlerdi.
İşte şimdi medyada görüyoruz bu çocukların arkadaşları,ideolojilerini beğenmedikleri insanlara yumurtalı,sopalı,sloganlı protestolarda bulunuyorlar,konuşmalarını engelliyorlar,polisle çatışarak ülkede gerginlik meydana getiriyorlar.
Bazı odaklar tarafından kışkırtılıp kullanıldıkları kesin.
Hayat hakkındaki düşünceleride sorunlu.
İnsan hepi topu dört-beş yıl okuyup ayrılacağı üniversitedeki sorunları ölüm pahasına savunurmu?
Mümtazer Türköne hoca Zaman gazetesindeki köşesinde bu tiplerin normal değil hastalıklı olduklarını,şevkatle yaklaşılması gerektiğini,polisin dikkatli olması gerektiğini genişçe yazdı.
Bende öyle düşünüyorum.
Bu çocuklarda bizim çocuklarımız onları kazanalım,ülkemizi karanlıkta tutmak isteyenlerin kucağına terketmeyelim.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....