20 Aralık 2010 Pazartesi

CHP-İSLAM İLİŞKİLERİ

Bu anektodu gazetelerde okumuştum.
Galiba özel bir sohbette,Baykal Erbakan hocaya anlatmış.

Yaşlı bir nine,bir delikanlının ibrikten döktüğü su ile abdest alıyormuş.
O sırada anons yaparak bir parti arabası geçmiş yoldan.
Abdestini alan nine delikanlıya sormuş;
Oğlum sen hangi partiyi tutuyorsun?
CHP'yi tutuyorum demiş delikanlı.
Ninemiz bu cevap üzerine;
Öyleyse benim abdestim kabul olmaz,tazelemem lazım demiş.
Hani halk arasında çok konuşulan bir tevatürde şöyledir;
Halk Demokrat partiye meyil edince,bir seçim mitingi öncesi kurmayları İnönü'yü uyarmışlar;
Paşam mitinglerde sizde biraz Allah'tan bahsetseniz.
Olur demiş paşa bahsederim.
Miting konuşması bitmek üzereyken paşa halka seslenmiş.
Allahaısmarladık.
Yıllar önce Hürriyet gazetesinin orta sayfasında bir köşe yazısında okumuştum.
Erzurum CHP İl yönetim kurulu toplantısında bir karar almışlar.
Halkımız müslüman,Ramazan ayının içindeyiz,vatandaş bize dinsiz diyor,bir iftar yemeği düzenleyelim.
Oral otelin restoranını kiralamışlar,davetiyeleri bastırıp dağıtmışlar.
Davetiyede iftar tarihi olarak bayramın üçüncü gününün tarihi yazılıymış.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....