3 Şubat 2011 Perşembe

PROF.DR.OSMAN DURMUŞ

MHP Kırıkkale milletvekili sayın Prof Dr.Osman Durmuş ile ilk defa 1995 genel seçimlerinde Ergün Tekin ile birlikte aday olduklarında,o zamanlar yönetim kurulunda bulunduğum AGİAD'ı ziyaretlerinde karşılaşmıştım.

O zaman henüz Doçent'ti ve yemekli samimi sohbetimiz esnasında tam karşısında oturduğum için bana hitaben;önce milletvekili oluyum sonramı profosör oluyum yoksa önce profosör sonramı milletvekili oluyum şeklindeki sorusuna,3.sırada şansı olmadığı için,abi önce profosör sonra milletvekili ol demiştim.
Aynen öyle oldu,azmine saygı göstermek lazım.
Milletvekili seçilip partiside hükümete ortak olunca Sağlık bakanı oldu.
Tabi hemşerimiz olarak hem gurur duyduk hemde ilimiz daha fazla sağlık yatırımı alır diye ümitlendik.
AGİAD yönetimi olarak hayırlı olsun ziyaretimizde bizleri samimi bir şekilde meclis kulisinde misafir edişinide hatırlıyorum.
Bakanlığı esnasında şehrimize kazandırdığı yüksek ihtisas hastanesine her gidişimde dua ederim.
Bizim için gerçekten büyük hizmet oldu.
Şu sıralar genel seçimler yaklaştıkça kulislerde ister istemez siyaset konuşuluyor.
MHP'lilerin olduğu ortamlarda konuşulan en önemli konu Osman Durmuş.
Partiye emeği geçmiş,teşkilatta çalışmış pek çok isim şöyle diyor;
Osman Durmuş yine birinci sıradan MHP'nin adayı olursa kesinlikle aleyhine çalışacağım.
Daha önceki seçimlerdede bu tarz konuşmalar yapılırdı ama bu kadar sert ve aleni değildi.
Geçenlerde MHP'lilerin ağırlıklı olduğu bir ortamda aynı minvalde sözler söylenip benimde fikrim sorulunca şöyle dedim.
Arkadaşlar,MHP 2007 seçimlerinde 35.000 oy aldı.Aynı oyu 2009 il genel seçimlerindede aldı,üstelik bizzat biliyorumki bir çok MHP'li arkadaşımız partisinin aleyhine çalıştı.
MHP Kırıkkalede onunlada onsuzda bu civarda oy alabiliyor.
Sayı üçe düştüğü için seçilip seçilmeyeceğini şimdiden tahmin edemeyiz ancak sizler gibi teşkilata yakın insanlar ile işinde gücünde olup MHP'ye oy verenlerin aynı şekilde düşündüklerini zannetmiyorum.
Halk arasında Osman Durmuş muhabbeti hala var gibi görüyorum dedim.
Yine aday gösterilecekmi?yoksa gösterilmeyecekmi?
Bakalım sayın Bahçeli nasıl bir karar verecek.

1 yorum:

mehmet erdemir dedi ki...

Yorumunuza tamamen katılıyorum=)

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....