17 Şubat 2011 Perşembe

OSMAN BÖLÜKBAŞI AMCA

Rahmetli babam Osman Bölükbaşı'nın lideri olduğu kartal amblemli Millet Partisi'nin yıllarca Kırıkkale ilçe başkanlığını yaptı.

Rahmetli Selim Özer'in belediye başkanı seçildiğinde Belediye meclis üyeliği,encümen üyeliği ve reis vekilliği yaptı.
İki defa Kırıkkale belediye başkanlığına aday oldu ancak kazanamadı.
Bende çocukluğumdan beri partide getir götür,liste yap,broşür dağıt gibi işleri rahmetli Yılmaz Özçam amcanın yeğeni Oğuz ile birlikte yapar oldum.
Ne zaman radyoda Osman Bölükbaşı konuşsa kaçırmadan dinlerdik.
Turan amcam,Ömer amcam partinin delegeleri,Bünyami amcamda Delice ilçe başkanıydı.
Millet partisi ailemizin davasıydı.
Yanılmıyorsam doksanbir yılıydı,Kırıkkale'de Kır-der Kırşehirliler gecesi yapacaktı.
Organizasyon komitesinde istişare yaparken Osman Bölükbaşı'yıda davet edelim fikri üzerinde tartıştık.Biz davet ederizde gelirmi acaba diye tereddüt ettik,kararı kendisi versin dedik,konuşma görevide babamın hukukundan dolayı bana tevdi edildi.
Ankara Stad otelde kaldığını gazetelerde okumuştum.
Postaneden Stad otelin telefon numarasını öğrenip çevirdim.
Karşıma çıkan resepsiyon görevlisine Osman Bölükbaşı ile görüşeceğimi söyledim.
Bağlıyorum beyefendi dedi.
Telefon bağlandı,karşıdan bir ses efendim dedi.
Osman amca ile görüşecektim dedim.
Benim evladım buyur dedi.
Amca gerçekten sizmisiniz?sesiniz yirmi yaşındaki delikanlı sesi gibi geliyor dedim.(gerçekten öyle geliyordu)
Teşekkür ederim evladım,kiminle görüşüyorum dedi.
Osman amca ben Kırıkkale'den rahmetli Ahmet Şimşeğin oğluyum dedim.
Vay kara Ahmedimin oğlu nasılsın evladım dedi.
Hal hatır ettik,ellerinden öptüğümü söyledim.
Katılabilirse hemşerilerimizin çok sevineceğini söyleyerek geceye davet ettim.
Çok memnun oldu,hayhay evladım dedi ancak beni arabayla aldırıp sonrada buraya bıraktıracaksın.
Çok sevinmiştim,ne demek Osman amca dedim senin emrin olur.
Vedalaşıp telefonu kapattım.
Ertesi gün müjdeyi heyete verdim,onlarda çok sevindiler.
Tam hatırlayamadım ama sanki Mehmet Çetin ile Uğur İlhan ve rahmetli Akif Salman abiler getirip götürmek üzere görevi üstlendiler.
MKE açık hava düğün salonundaki görkemli geceye katıldı,çok ilgi gördü,toplu resimler çektirildi,mutlu oldu,keyif aldı.
Vefatından önceki sanırım son halkla buluşmasıydı.
Rabbim bizede vesile olmayı nasip etti.
Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....