29 Temmuz 2011 Cuma

BÖBREK TAŞINI ERİTEN SU (2)

Böbrek taşını eriten su yazısını yazdıktan sonra Türkiyenin çeşitli yerlerinden mesaj göndererek yardım isteyenlere Allah rızası için ilgi gösteriyorum.

Kırıkkaleden bir kardeşimde iki ay önce heyecanla aramış yedi aylık bebeğinin böbreğinde taş çıktığından bahsederek çeşmenin yerini tarif etmemi istemişti.
Birkaçgün önce akşam saatinde telefonla aradı.
Abi dedi hani bebeğimizin böbreğinde taş var diyerek senden suyun yerini öğrenmiştimya,
evet dedim.
Abi o benim dedi.Böbreğin birinde 6 mm.ve 4 mm.olmak üzere iki tane,diğerindede üç tane 3 mm.taş vardı.Bugün Ankarada filmini çektirdik üç tane 3 mm.taş olan böbrekte taşlar kaybolmuş sadece kum taneleri görünüyor.
Diğer böbrektede bir tane 3 mm.taş görünüyor dedi.
Sevindiğimi söyledim.Yetişkinlerde bu boyutlardaki taş en fazla bir haftada eriyor,demekki bebek suyu az içebildiği için biraz uzun sürüyor.
6 ve 4 mm.böbrekdeki taşlardan demekki 4 mm.lik olanı eritmiş 6 mm.olanı ise 3 mm.düşürmüş,bu durumda bir ay sonra onuda eritir.Geçmiş olsun dedim.
Dua ile teşekkürlerini iletti.
Bu durumu bana mesaj olarak yazda,bebeklerin böbrek taşı konusundaki tecrübeyide paylaşalım dedim.
sağolsun yazmış.
Bende kayıtlara geçiriyorum.
Su Allahın izniyle şifa vermeye devam ediyor.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....