9 Temmuz 2011 Cumartesi

KALE MEDYA

Ercihan Çakmak,İl gazetesinde çalışmaya başladığında tanıştığım bir kardeşim.
İşimiz gereği gazetelerle ilgilendiğimiz için,zaman zaman bir araya gelerek sohbet ettiğim bir güzel insan.
Gazeteciliği severek yaptığını her hali ile gösteren biri.

Paralel olarak yürüttüğü inşaat sektöründede başarısını ispat etmiş bir işadamı.
İnternette ilk olarak"kırıkkale Web Tv"yi izlediğimde işte budur dedim.
Sonra "kalehaber.net"internet gazetesini ve "KALEHABER"markalı ofset mahalli gazeteyi gördüm.
İlk önce şöyle düşündüm;Yav Ercihan,inşaat sektörü gibi önü açık,kârlı bir işten sonra gazetecilikte neyin nesidir.
Bu düşüncem,Ercihan kendini niye zor işe koşuyor,yazık değilmi?kaygımdan kaynaklanıyordu.
Yakın zamanda bir vesileyle bir araya geldiğimizle bunları konuştuk.
Heyecanla yaptıkları hakkında bilgiler verdi.
Şu kanaate vardımki;Gazeteciliği çok seviyor ve en iyisini yapmak için gayret ediyor.
Çok geniş bir yazar kadrosu oluşturduğunu,benim yazılarımıda yayınlamak istediğini söyleyince seve seve kabul ettim.
Akabinde Yazarlar toplantısına davet edildim.
Pek çoğu uzun zamandır tanıdığım değerli şahsiyetlerden oluşan,yazılarını zaman zaman okuduğum bu birikimli insanlarla aynı masa etrafında bulunmaktan onur duyduğumu ifade ettim.
Hazıladıkları slayt gösterisi,yemek düzeni ve hediyeler bu toplantıya ne kadar önem verildiğinin birer göstergesiydi.
Orada hepimiz görüşlerimizi söyledik.
Bunları kale medya'nın bütün yayınlarında gördünüz.
Kırıkkale yerel basını zor şartlarla mücadele ederek,eskiye nazaran daha kaliteli yere gelmeyi başarmış insanlardan oluşuyor.
Kale medya gurubu'da ilimizde bütün mecralarda bulunma iddiasıyla güzel çalışmalar yürütüyor.
Ercihan Çakmak ve çalışkan ekibini kutluyorum.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....