11 Ağustos 2011 Perşembe

KIRIKKALE VALİSİ HAKAN YUSUF GÜNER

Tanımadığım halde sayın Hakan Yusuf Güner'in Kırıkkale valiliğine atanmasına sevinenlerden biriyim.

Nedeni altı yıllık valinin artık gitmesi gerektiğine olan inancım.
Sayın Güner'i geldiği günden bu yana basından izliyorum.
Genç,sempatik ve halktan yana tavırları ile gündeme oturmuştu.
Kendisi ile yakın çalışan bir arkadaşıma sormuştum.
Gerçekten iyi bir insanmı yoksa kalıcı olmak içim şovmu yapıyor?
Hayır şov yapmıyor,hakikaten kaliteli bir insan cevabını vermişti.
Mahalleleri ziyaretleri,fakir sofralarına oturmaları,işte bizden biri dedirtiyordu.
Zaman geçtikçe sayın valimizin çok iyi biri olduğu konusunda Kırıkkale kamuoyu hemfikir oldu.
Peki bana bu yazıyı yazdıran sebep ne?
Valimizin alından öpme eylemleri.
Önce yüzonbinliralık somaliye yardım çeki bağışlarından dolayı,Eryapı firma yetkilisi Şeref Eryılmaz'ı tebrik etmek için alnından öptü haberini gördüm.
Hemen akabinde LYS'de Türkiye 9.cusu olmamızdan dolayı,İl Milli eğitim müdürü Mehmet Peker'i alnından öptü haberi çıktı.
Bu eyleme onlar kadar sevindiğimi,duygulandığımı belirtmek istedim.
Düşünün siz ilinizde güzel bir şey yapıyorsunuz,orada devletin en üst makamındaki kişi hem sizi hem yaptığınız işi takdir ederek,alışılmışın dışında ama geleneklerimizin en güzel hareketlerinden biriyle sizi onurlandırıyor.
Hem sizi hemde bunu görenleri motive ediyor.
Bunu yaparkende gerçekten içinden gelerek yapıyor.
Sayın valim sizi alkışlıyorum.
Başarılarınızın devamını diliyorum.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....