10 Ağustos 2011 Çarşamba

NEWYORKTA BEŞ MİNARE

Mahsun Kırmızıgül'ün Newyorkta beş minare filmi,izlemeyi çok istediğim filmlerdendi.
Vakitsizlikten sinemada izleyememiştim.

Kasedi çıkınca almıştım ama yine izlemek için uygun zaman olmamıştı.
Nihayet dün izledim.
Film güzel olmuş.
Benim için güzel filmin ölçüsü şudur;
Doksan dakikalık film bana on dakika izlemişim hissi veriyorsa güzeldir.
Mahsun Kırmızıgül'ü bir kez daha takdir ettim.
Sinema dünyasında kendini kabul ettirdi.
Ama oynarken diğer filmlerindeki gibi yine kasılmış.
Mustafa Sandal daha acemi olmasına rağmen ondan daha iyi oynamış.
Önce konuyu tutmamıştım,finali izleyince helal olsun dedim.Senaryo budur işte.
Yabancı oyuncular nedense biraz sırıtmış gibi geldi bana.Yani abartılı oynamışlar.
Amarikan filmlerinde daha doğal oluyorlar.
Bazı rollerdeki özellikle emniyet kadrosu rolünü oynayanlardan bazılarının seçimini beğenmedim.O rolleri daha iyi oynayacak oyuncularımız vardı.
Filmde ne alaka sahnelerde var.
Mesela Ali Sürmelinin oynadığı sahneler.
Ama iyiki koymuşlar,en güzel sahne zikir sahnesiydi.
Türk sineması adına gerçekten övünülecek bir film.
Emeği geçenleri tebrik ederim.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....