2 Aralık 2011 Cuma

BEŞİKTAŞ İSRAİLDE ÜÇ ATTI

Dün gece İsrail'de Maccabi Tel Aviv-Beşiktaş Avrupa ligi maçı vardı.
22.05'de başlayan müsabaka Star Tv'de canlı olarak yayınlandı.
İlk maçı İstanbul'da Beşiktaş 5-1 gibi ezici bir sonuçla kazanmıştı.

Maçı izlemek için televizyonun karşısına geçtiğimde,maçı rahat kazanacağımızı düşünüyordum.
Hem ilk maçtaki üstünlüğümüz,hem Beşiktaş'ın süper lig'de oynadığı Trabzon maçından galip ayrılmasının verdiği moral,hemde Teknik direktör Carvalhal'e olan güvenim bana bu duyguyu veriyordu.
Maç 0-0 berabere devam ederken,tahminen 40.dakikada başka kanala geçtim.
Tekrar maça döndüğümde gördümki Beşiktaş maçı 2-0'a getirmişti.
Biraz sonra Tel-Aviv bir gol atarak durumu 2-1 yaptı.Buna rağmen yeneriz diyordum.
O arada sabah erken kalkmanın verdiği yorgunlukla televizyonun karşısında uyumuşum.
Uyandığımda bir baktım skor 2-2 olmuş ve maçın 90.dakikası oynanıyordu.Eyvah dedim gitti üç puan.
Hakem 3 dakika uzatma verdi,Beşiktaş galibiyet golü için bastırıyordu.
Dakikalar tam 90+2'yi gösteriyorduki Quaresma topu önüne aldı,birkaç kişiyi zarif bir şekilde çalımlayarak öyle düzgün bir şut çektiki,top ağlarla buluşmuştu bile.Nasıl sevindiğimi tarif edemem.
Maçın spikeri Ercan Taner sevinçten golü tarif etmek için benzetme üstüne benzetme yapıyordu.
İsrail takımını yenmemiz puan olarakta,milli moral olarakta önemliydi.
Beşiktaşımız bunu bir kez daha başararak maçı 3-2 kazandı.
Beşiktaş'a ve Q7'ye yürekten tebrikler,aferimler,alkışlar gönderiyorum.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....