6 Aralık 2011 Salı

ŞAYET TELEVİZYON KARŞISINDAYSAM

Şayet televizyon karşısındaysam;

Her gün ATV haber izlerim,bana daha renkli,daha dingin,daha objektif geliyor.

Pazartesi günleri,Arka sokaklar ve hemen arkasından Kanıt dizilerini izlerim.İkiside hayatın içinden,Kanıt daha bilimsel daha zekice.
Salı günleri,hanımın isteği üzerine mecburen,Öyle bir geçer zamanki dizisini izliyorum.Mecburiyet olmasa izlemem,beni sarmıyor.
Çarşamba günleri,Muhteşem yüzyıl dizisi,önceleri izlemiyordum ama artık takip ediyorum.Arada çocuklar duymasın dizisini izliyorum.Beni gülümseten tek yapım.
Perşembe günleri,Kurtlar vadisi pusu dizisini izliyorum.Haftada tek bir şey izleyeceksin ne olur deseler bunu izlerim.Ülkemin içinde bulunduğu derin konularda fikir veriyor.
Cuma günleri,Mahsun'un Hayat devam ediyor dizisini izliyorum.Şu ana kadar sinema tadında,sonra ne olur bakacağız.
Cumartesi günleri,Acun'un Yetenek sizsiniz proğramını izliyorum.Hakikaten eğlenceli ve farklı.Sonra Spor stüdyosu'nda maç özetleri,ama yorumları izlemekten artık bıkkınlık geldi.
Pazar günleri,Tek başına dizisi ile hemen arkasından Behzat Ç.dizisini ve yine spor stüdyosu'nda maç özetleri.
Tek başına nasıl gelişecek diye bekliyorum ama Behzat Ç.artık fenomen oldu.
Denk gelince,Kanal A,Samanyolu Tv ve Habertürk Tv.deki tartışma proğramlarını,Ayna proğramını,Kim milyoner olmak ister yarışma proğramını izliyorum.
Siz neleri izliyorsunuz?

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....