11 Temmuz 2010 Pazar

12 EYLÜL REFERANDUMU

AYM'si kararını verdi.
Türkiye 12 Eylül'de kısmi Anayasa değişiklikleri için referanduma gidiyor.

CHP,MHP ve BDP üzgün,çünki iptal kararı bekliyorlardı.
AKPARTİ üzgünmüş gibi yapıyor,aslında sevinçli çünki her ne kadar AYM 148.maddeye aykırı biçimde esasa girip,bazı maddelerin bazı paragraflarını değiştirdi ancak genel hatları koruyarak referandumun önünü açtı.
SP ile BBP sevinçli çünki seçmenlerine EVET oyu kullanmalarını çok önceden ilan etmişlerdi.
Halkın Evet yönünde oy kullanacağını tahmin ediyorum.Benim oyumda Evet olacak.
AYM'sinin kararı ile bazı gazeteler Askeri vesayet rejiminin çatırdadığını yazıyorlar.
Tabiki çatırtıyıda Tayyip Erdoğan ile partisinin kopardığı yorumları yapılıyor.
Ben bir ince işçilikte burada seziyorum.
Balyoz davasının bütün tutukluları tahliye oluyor.
AYM'sinin Askeri mahkemelerden seçilen iki üyesi eğer doğruysa,referandumun önünün açılması yönünde oy kullanıyor.
Bana göre Askerimiz vesayetten yavaş yavaş kendisi vazgeçiyor.
Tam demokrasi,huzur ve refah için doğrusunu yapıyor.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....