11 Temmuz 2010 Pazar

MUSTAFA SARIGÜL

İstanbul Şişli Belediye Başkanı.
Eski CHP milletvekili ve Genel Başkan adayı.
Türkiye Değişim Hareketi (TDH) Genel Başkanı.

Her ilde teşkilatlanmasını tamamladığını iddia ediyordu.
Mitingleri bayağı coşkulu oluyordu.
Sanırım 26 Haziran 2010 tarihinde partisinin kuruluş dilekçesini vereceğini söylüyordu.
Bunlar yaşanırken CHP'de Baykal'a bir kaset operasyonu yapıldı,medya pompalamasıyla Kılıçdaroğlu genel başkanlığa getirildi.
Sarıgül basının karşısına çıktı dediki;Kılıçdaroğlu'nun önünü açmak için parti kurmaktan vazgeçtim.
Ekibi,teşkilatı ve halk şaşkın.
Malum medyada alkış kıyamet.
Dostu Hıncal Uluç eleştirdi.Olmadı Sarıgül dedi.Birçok soru sordu.
Sayın Uluç'un sormayı unuttuğu bir soruyuda ben sorması için mail attım.
Sayın Sarıgül CHP'de operasyon yapan güç,sana çekil yoksa...dedimi?
Seninde korktuğun gıllı gışlı kasetlik işlerin varmıydı?

4 yorum:

Lütfi Mutluer dedi ki...

Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
Şimdilik Hoşçakal...

Mehmet ŞİMŞEK dedi ki...

Sevgili Lütfi kardeşim.
Güzel sözlerin ve temennin için teşekkür ederim.
Bende pek tabi senin siteni ziyaret edeceğim.

Lütfi Mutluer dedi ki...

Bende çok teşekkür ederim abiciğim ziyaretiniz beni mutlu eder.

Mehmet ŞİMŞEK dedi ki...

Sevgili kardeşim...
Blog sayfanızı ziyaret ettim,izleyicide oldum.
Yorumda bıraktım.
Burayada yazıyorum.
Bolg'unuzu beğendim,dergi tadında olmuş,dilerim keyfini çıkarırsınız.
Sevgilerimle.

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....