25 Mayıs 2011 Çarşamba

BAŞBAKAN KIRIKKALE'DE

Bugün 25 Mayıs 2011 Çarşamba.
Başbakanımızın Cumhuriyet meydanında mitingi var.

Öğle üzeri,meydandaki derecede hava sıcaklığı 32 olarak görünüyor.
Bir arkadaş twittır'da yazmış hoşuma gitti.Bu sene bahar gelmeden yaz geldi diye.
Hakikaten güzel bir yaz günü.
Saat:13.15'de Hürriyet caddesinden meydana doğru yürüyorum.
Biri konuşma yapıyor.
Yaklaşınca sesinden tanıyorum.
İl Başkanı Mehmet Demir.
Hatipliği güzel,meydanı ısıtıyor.Genel Başkanına hazırlıyor.
Üst aramasından geçip meydana giriyorum.
Şöyle bir dolaşıyorum.Başbakanın gelmesine 15 dakika var(ilan edilen vakit)kalabalık 2007 mitinginin yarısı kadar anca var.
Rastladığım tanıdıklarla sohbet ediyorum.Meydanın durumunu soranlara fikrimi söylüyorum.Bana aynen katıldıklarını söylüyorlar.
Acaba diyorum,hafta içi olmasının,sıcaklığın,halkın seçime olan ilgi azlığının etkisi ne kadardır?
Yoksa Akparti'ye,adaylara,yerel yönetimlere bir tepkimi var?
Halbuki ben kamuoyu yoklamalarının Kırıkkale'ye yansımasını hesap ederek,diğer partilerin cansızlığınıda gözlemleyerek Akparti'nin üçte üç yapacağını önceden yazdım.Acaba yanılıyormuyum diyorum.
Başbakan geciktikçe meydan biraz daha doluyor,dört taraftanda gelmeler devam ediyor.
İl Başkan yardımcılarından Regaip Kurtoğlu kardeşime rastlayıp meydan konusunda yorumlarımızı paylaşıyoruz.
Kurtoğlu;Mehmet abi Başbakan şu anda Yozgatlı Yakup abinin evinde çay içiyor diyor.
Helal olsun diyorum,nasıl becermişte davet etmiş?
Abi bana önceden söylemişti,yolu evimin önünden geçiyor,öyle bir pankart yazdıracağımki,durup evime misafir olacak.
Sevindim diyorum,çünki Yakup abinin Başbakana olan sevgisini biliyorum.
Ayrıldığımda Ahmet Köksal abiye rastlıyorum.En geride kaldırıma çıkıp Başbakanın gelmesini bekliyoruz.
Saatler 14.10'u gösterdiğinde Başbakanımız meydana giriyor.
Bu arada meydan iyice doluyor.
Sunucu misafirleri anons ediyor.Bakanlar,milletvekilleri sahneye çıkıyorlar.
Başbakan konuşmasına,referandumda %69 evet diyen Kırıkkale'ye teşekkür ederek başlıyor.
Seçimdeki hedefi belli,demokratikleşmeye evet diyen seçmenlerin oyuna talip.
Bir saatten fazla konuşuyor,her zamanki gibi halkla güzel temas kuruyor.
Biraz izleyip meydandan ayrılıyorum(devamını radyodan dinledim)Giderken kenarlara bakıyorum,tam olmasada 2007 mitinginin kalabalığını yakaladığını görüyorum.
Rastladığım bir arkadaş,meydan hakkındaki yorumumu soruyor.
Hani bir Bayburtlu imam fıkrası varya.
Müftü efendi cemaatten birinin şikayeti üzerine imamı denetlemeye gelmişte,namazdan sonra fikrini soran cemaate demişya.
Önce biraz sapaladı ama sonra toparladı.
İşte meydan böyleydi diyorum.
Bakalım 12 Haziran seçim sandığına nasıl yansıyacak?

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....