30 Mayıs 2011 Pazartesi

KEMAL BEY ŞEHRİMİZDE

Bugün 30 Mayıs Pazartesi.
CHP lideri Kemal Kılıçdaroğl'nun saat:11.30'da Kırıkkale Cumhuriyet meydanında mitingi var.

Onbeş dakika öncesinde meydanda gözlem yapmak üzere,Zafer caddesinden giriş yaptım.
Emniyet müdürlüğü önündeki yolda küçük bir parti otobüsü duruyor.
Polis yoldan itibaren barikat kurmuş,halk yol kenarından meydana doğru sıralanmış.
İçerlere girip dolaştım.Kalabalık çok cılız görünüyordu.
Rastladığım CHP'li tanıdıklarla sohbet ettim.
Meydana gelirlerken ümitliymişler ancak durumu görünce biraz moralleri bozulmuş gibi.
Meydanın arka taraflarına doğru bir biçerdöver ile birkaç tanede traktör koymuşlar.
Üzerlerinde mazotun pahalı olmasıyla,çiftçinin hacizde olmasıyla ilgili pankartlar var.
İnsanlar öbek öbek seçim yorumları yapıyorlar.
Benim gibi CHP'li olmayanlarda meydanda dolaşıyorlar.
Hava sıcak,miting için uygun gün ve saat değil.
2007 mitinginde komşu şehirlerden bayağı bindirme seçmen vardı.Bu mitingde göremedim.Ben ayrıldıktan sonra gelen olmuşsa bilgim yok.
Saatler 14.00'ü biraz geçerken Zafer caddesi girişinde hareketlenme görülüyor.
Kılıçdaroğlu seçim otobüsü ile meydana giriş yapıyor.
Bayraklar hareketleniyor.
Anonscu arkadaş kalabalığı coşturan cümleler kuruyor.
Kalabalık Akparti mitinginin dörtte biri kadar,ama 2007'den daha coşkulu,hareketli.
Kılıçdaroğlu,Kırıkkale'yi sevdiğini söyleyerek sözlerine başlıyor.
Kırıkkale büyüseydi milletvekili sayısı düşermiydi diyerek iktidarı eleştiriyor.
Konuşması devam ederken meydandan ayrılıyorum.
Bu görüntü ile CHP Kırıkkale'de oylarını artıracak gibi görünüyor.
Ama bir milletvekili çıkarmaya yetmez.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....