24 Haziran 2010 Perşembe

BAŞBAKAN YILDIRIM AKBULUT

Allah rahmet eylesin Turgut Özal Cumhurbaşkanı olmuş,Meclis Başkanı Yıldırım Akbulut'ta ANAP Genel Başkanı ve Başbakan seçilmişti.

Yani doksanlı yılların başı.
Çorum ile Kırşehir'de Belediye Başkanlıklarının galiba vefatlar nedeniyle boşalmasından dolayı ara yerel seçimler vardı.
Bende Ali Koç Uzel'in Kırıkkale ANAP il Başkanı olduğu dönem İl yönetim kurulu sekreteriyim.
Bir akşam saat galiba 22.30 sularıydı Emniyet müdürümüz sevgili İsmail Güzeldemirci telefonla aradı.Sayın Başbakanımız gece bir gibi çorumdan Ankaraya dönecek biz vali beyle karşılayıp uğurlayacağız haberin olsun dedi.
Teşekkür ettim,İl Başkanımı arayıp durumu ilettim.Ali abi, ben Ankaradayım napalım oğlum geçerse geçsin dedi.
Dedimki Ali abi,Başbakanımız yeni seçildi,basın sürekli alay ediyor,bizi henüz tanımıyor,bizde teşkilat olarak bir karşılama yapalım moral olsun dedim.
Oğlum bu saatte kimi bulupta karşılama yapacağız deyince,sen hemen arabana atla yola çık ben organize ederim dedim.İyi hadi o zaman ben geliyorum dedi.
Hemen parti binasına geldim,önce yönetim ve disiplin kurulunu,sonrada arabası olduğunu bilebildiğim partili arkadaşları aradım.Erken gelen arkadaşlarda aramalara gayret gösterdiler.Kırıkkale girişindeki İbrahim Örs fabrikasının önüne araçları dizdik,farlarını yaktık,bu arada saat 00.30 yani yarımı bulmuştu.Saydım tam ellibeş araç vardı,kısa zamanda çok çok iyi bir kalabalıktı.
Valimiz Fikret Güven ile Emniyet müdürümüzde geldiler veya biz vardığımızda ordaydılar tam hatırlayamıyorum.
Bu arada Ali abide geldi,kalabalığı görünce sevindi.Vali beye hitaben
Sayın Valim dedi sayın Başbakanımız ile yanındakiler seçim çalışmasından geliyorlar aç ve yorgundurlar,kayadibinde yüz kişilik bir yemek hazırlatırsanız iyi olurçSağolsun Vali bey hemen arattı talimat verdi.Yemek dersek kalmaz düşüncesiyle Sayın Başbakana çayımızı içmeden bırakmayız demeyi kararlaştırdılar.
Saat 01.30 gibi Başbakanın otobüsü eskortlarla geldi,araçtan indiler yanında hatırladığım kadarıyla Bakanlardan Cemil Çiçek,Spor bakanımız İsmail bey ile çok sayıda milletvekili vardı.
Kayadibi restoranda çay için duruldu ama yemekler hazırdı.Sayın Başbakan o kadar memnun olmuştuki sabah 05.30 sularında ancak Ankaraya hareket edebildi.
İl Başkanımız ile Valimiz yemekte ilimizin önemli sorunlarını aktardılar.Stadyum ile kapalı yüzme havuzunun ödenekleri ile şimdi Tıp fakültesi hastanesi olan binanın ilk ödeneklerinin ve daha başka yapılacak işlerin talimatlarını Başbakan yanımızda verdi.
Kendimize göre önemli bir iş yapmanın mutluluğu ile birbirimizi tebrik ederek evlerimizin yolunu tutmuştuk.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....