23 Haziran 2010 Çarşamba

KIRIKKALE YÜKSEK İHTİSAS HASTANESİ

Sanırım 2007 yılının ilkbaharıydı,
Kırıkkale yüksek ihtisas hastanesinde sabah çekilen MR'ı öğleden sonra almaya gitmiştim.

İşimi bitirip kapıya yöneldiğimde polikliniklerin önünde bir kalabalık gördüm.
Gidip ne olduğunu sorduğumda Sağlık Bakanımız Recep Akdağ burada dediler.
Bende odadan çıkmasını bekledim.
Valimiz M.Bahrettin Demirer,Milletvekillerimiz Murat Yılmazer ile Ramazan Can ve Başhekim Dr.Osman Acar ile sayın bakan çıktılar.
Bakan hemen önümde birine sordu.
- Hastaneden memnunmusunuz?
Vatandaş cevap verdi.
- Sağolun efendim memnunuz.
Birine daha sordu,o'da memnuniyetini belirtti.
Sayın Bakanım ben memnun değilim dedim.
Bakan bana döndü,bu arada herkesin dikkatide bana yöneldi,ne diyecek diye.
Bakan neden memnun değilsin dedi ve elimdende tuttu.
- Efendim bu hastanenin tabelasında yükses ihtisas yazıyor,ama ilgisi yok burası normal devlet hastanesi,ya ismini değiştirin yada açık kalp ameliyatınında yapıldığı şekle getirin dedim.
Burada çalışacak profosör,doçent bul ben atamalarını hemen yapayım dedi.İşin zorluğunuda belirterek.
- Bende topu vekillere attım.Sayın vekiller duydunuz sayın Bakanı dedim.
Benim gündeme getirmemin rolü oldumu bilmiyorum ama şu anda açık kalp ameliyatları başarıyla yapılıyor.
Kırıkkalemiz sağlık yatırımları açısından gerçekten kaliteli bir yer.Hizmetleri unutulmayan sağlık bakanlarımızdan Halil Şıvgın ile yüksek ihtisası yaptıran Prof.Dr.Osman Durmuş ve iç donanımlarını yaptıran Dr.Recep Akdağ'a teşekkürü bir borç biliyorum.Sağolsunlar.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....