27 Haziran 2010 Pazar

DÜNYA KUPASI FİNALLERİ

Bildiğiniz gibi şu sıralar Güney Afrika'da Dünya kupası finalleri oynanıyor.
Merak edip bir tane maçı bile baştan sona seyretmek içimden gelmiyor.

Bazen bakıyorum kimlerin maçı var diye,beş on dakka anca seyrediyorum.
Gazetelerden maç sonuçlarını ve bazı yorumları okumakla yetiniyorum.
Neydi o Kore'deki Dünya üçüncüsü olduğumuz finaller.
Bütün millet televizyon başındaydı,heryerde konu futbol ve Milli takımdı.
Ondan önce katılmadığımız finallerede ilgi duyar maçları izlerdim.
En son Avrupa üçüncüsüde olduktan sonra,bizim olmadığımız hiçbir turnuva ilgimi çekmez.

2 yorum:

AFŞ dedi ki...

Ben de katılıyorum baba bu duruma. Libya'da olduğum için seyrettim tüm maçları ama bizim katıldığımız kupalar gibi değildi. İnşallah 2012 Av. Şamp. ve 2014 Dünya Kupasına katılırız. Daha keyifle izleriz.

Mehmet ŞİMŞEK dedi ki...

Sevgili oğlum.
Temennilerine katılıyorum.
Yorum için teşekkürler.

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....