17 Kasım 2009 Salı

Başarılar kutlanmalı

Kızım Ankara'da özel bir ilköğretim okulunda sınıf öğretmeni olarak çalışıyor.

Bir müddet önce, baba bir yayınevinden iki öğretmen arkadaşımla birlikte kitap yazma teklifi aldım dediğinde sevinmiştim.
Yazdıkları kitabı gördüm,
ÇÖZÜM kuruluşu olan MARTI okul yayınlarından çıkan ilköğretim 2.sınıf optik formlu TÜM DERSLER SORU BANKASI,
Tam 304 sayfa,yayınevi yazarların isimlerini künyeye koymamış.
Yayıncı sunuş bölümünde özetle şunları yazmış:
(Kitabımızda testlerin yanında koparılacak şekilde hazırlanmış optik formlar bulunmaktadır.Öğrenci kitabı yanında taşımak zorunda kalmayacak,çözdüğü testin optik formunu koparıp öğretmenine vermesi yeterli olacaktır.Her ders için hazırlanmış birer adet kontrol kartıyla,öğretmen pratik ve kolay bir şekilde optik formu değerlendirebilecektir)
Kızım mesleğini severek yapıyor.
Öğrencileri ile birebir ilgileniyor,okul idaresi ve veliler ile çok güzel dostluklar kurmuş.
Ülke genelinde 5.sınıflarda yapılan bir deneme sınavında,sınıfı 17 özel okul arasında birinci, Türkiye genelinde 5.olmuş.
Söylediğinde aferim dedim,bir kezde annesiyle birlikte, yazıyla öğrencilerini ve kendisini kutluyorum.
Bu vesileyle bütün öğretmenlerimize en derin hürmetlerimi sunarım.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

babacım çok teşekkür ederim.her zamandesteğinizi hissettiğim sizlere minnet borçluyum.

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....