14 Kasım 2009 Cumartesi

ENGİN ARDIÇ'IN KÜFÜRSÜZ YAZILARI

Sabah gazetesi yazarlarından Engin Ardıç,severek okuduğum kalemlerdendir.
Konuları basitçe ele alır.

Hem entellektüel birikimi hemde halkımızı iyi tanımanın ve sevmenin tadı vardır yazılarında.
Ancak bir kusuru vardıki biraz küfürlü yazıyordu.
Gazete okurken bazen gülerim,hanım sorar neye gülüyorsun diye,Engin Ardıç'ın yazısına gülüyorum derim.
Tarihini hatırlamıyorum bir kaç ay önce bir yazısını okuyunca hayret içinde küfür olmadığını farkettim.
Engin kardeşim küfürsüzde yazabiliyorsun ve çok da güzel oluyor diye bir mesaj attım.
O günden bu tarafa yazılarında küfürden eser yok,ama tatlı nükteler var.
Bizim mesajında bir faydası olmuşsa ne mutlu bana.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....