14 Kasım 2009 Cumartesi

ORJİN KREM

Radyo 7'de sürekli reklamı yayınlanıyordu,bizimde ağrı şikayetlerimiz vardı.
Telefonunu not alıp aradım,sipariş verdim.

Kargoyla birkaç günde geldi,ödemeli gönderiyorlar 69.00 TL.ödeyip teslim aldım.
Ağrıdan merdivenleri çıkarken zorlandığım dizlerime sürdüm.
Şikayeti olan aile bireyleride kullandılar,gerçekten ağrılardan kurtulduk.
Teşekkürler orjinkrem,gerçekten ağrıları gideriyor.
Eşe dosta tavsiye ediyoruz.
Yalnız fiyatını biraz fazla buluyorlar,firmaya duyurulur.(www.orjinkrem.net)adresinede baktım,başka ürünleride var.
Sipariş için telefonu:(0.216.443 93 35)
Tavsiye ederim.

1 yorum:

Mehmet ŞİMŞEK dedi ki...

Orjin kremi kullandıktan sonra epey bir süre dizlerimde ağrı hissetmedim,soğuk havalardanmıdır yoksa çok yürümemdenmidir bilmiyorum,merdiven çıkarken ağrı tekrar nüksetmeye başlayınca,geçen gün eczaneden Orjin krem olup olmadığını sordum.
Abi dedi vardı ama içinde zararlı madde tespit edildiğinden toplatıldı ben sana başka bir krem vereyim.
Bu hususuda bilginize sunuyorum.

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....