14 Kasım 2009 Cumartesi

ŞİMDİNİN GÜCÜ - Eckhart Tolle

Erzurum Aşkale'de 4.Zırhlı Tugay 2.Tank Taburunda S-4 yazıcısı olarak vatani görevimi yapıyordum.

Evliydim üç yaşında kızım ile Annem ve üç kızkardeşimi bırakıp gelmiştim.
Tecilli olduğumdan askere geç gitmiştim,arkadaşlarım benden küçük ve bekardılar.
İlk zamanlarda anlayış farklılığından dolayı insanlarla uyum sorunu yaşayabiliyordum.
Bir akşam büroda çalışırken Ankara Kızılcahamamlı Asteğmenim Sezgin Öztürk yanıma geldi.
Beni biraz düşünceli görünce nedenini sordu bende anlattım.
Çok şeker,dost biriydi.
Bana Dale Carnegie'nin Üzüntüsüz yaşamak sanatı ile Dost kazanma sanatı kitaplarını ilk Erzurum iznimde alıp okumamı,durumuma faydalı olacağını söyledi.
Aynen dediği gibi yaptım,kitapları alıp okudum.Çok istifade ettim,kitapları başkalarına defalarca alıp hediye ettim.
Terhis olduktan sonrada okumaya devam ettim.
Kişisel gelişim kitaplarına merakım bu şekilde başladı.
Bu konularda çok kitap okudum,size tavsiye noktasında kendime göre sıralama yaptım.
Okumanız için ilk tavsiyem.
Eckhart Tolle'nin ŞİMDİNİN GÜCÜ.
Kitabı okuyanlardan biri şöyle demiş,bende aynen tekrar ediyorum.(Eğer size tek bir kitap önermem gerekseydi,şimdinin gücünü seçerdim.
Hiçbir kitap beni bu kadar etkilemedi)
Defalarca okudum halende okuyorum.
Tolle bize ıstırap,endişe,korku ve mutsuzluğumuzun nelerden kaynaklandığını çarpıcı bir biçimde gösterip,hemen şimdi huzur ve mutluluğa nasıl kavuşacağımızı,bilincimizi nasıl dönüşüme uğratacağımızı anlatıyor.
Yalnız şu hususu belirteyim,yazarın tanrı cümlelerini Allah olarak okuyun.

2 yorum:

Mehmet ŞİMŞEK dedi ki...

kitabı bir türlü okuyup bitiremedim

Mehmet ŞİMŞEK dedi ki...

Kitabı bir türlü okuyup bitiremeyen Mehmet Şimşek değil BAYRAM,benim adresle yorum yazınca isim yanlış çıkmış.

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....