18 Kasım 2009 Çarşamba

SEVGİ (Love)

Okumanızı tavsiye edeceğim üçüncü kitabın adı SEVGİ,

Yazarı Leo Buscaglıa,
Orjinal adı Love.
Dilimize Nejat Ebcioğlu çevirmiş.
Kitabı elime alıp okumaya başlayınca tanıdık geldi.
Biraz ilerleyince daha önce kapağı değişik olanını alıp okumaya başladığımı,ancak beğenmeyerek bir kenara bıraktığımı hatırladım.
Elimde o anda okunmamış başka kitap bulunmadığı için devam ettim.
İçimdende şöyle geçiriyordum,sevgi üzerinede kitapmı olurmuş,zaten biliyoruz sevgiyi.
Okudukça kitabı sevmeye ve yanıldığımı anlamaya başladım.
Evet bildiğimi zannettiğim sevgiyi meğer bilmiyormuşum.
Böyle bir kitap bana ne kadar gerekliymiş.
Öyle inanıyorumki sizin içinde gereklidir.
Zaten yazarda kitabın başında "Tüm bildiklerimizle sevgi üzerine pek az bilgiye sahibiz"diyor.
Kitabı bitirdikten sonra ön yüzüne şu notu düşmüşüm;
Kendin olma konusunda süper.
Allah(cc)ın bana verdiği hayatı dolu dolu yaşamak istiyorum diyorsanız,tam size göre bir kitap.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....