2 Aralık 2009 Çarşamba

Bak içime gör beni

Bilmiyorum izliyormusunuz?
ATV'de Kapalıçarşı dizisi var.
Oyuncu kalitesi,konusu,çekimleri,sadeliği ve samimiyetiyle izleyenleri kolayca sarıyor.
Dizide Olgun Şimşek'te oynuyor.
Hani şu saf beşik kertmesi ile başka bir dizide mafya babasını oynayan Olgun.
Kapalıçarşıda bir halıcının yanında çalışan tezgahtarı oynuyor.
Orada bağlama ile bir türkü söyledi,
BAK İÇİME GÖR BENİ TUT ELİMDEN YAK BENİ,İSTEMEZSEN BU AŞKI OTUR BAŞTAN YAZ BENİ
Türkünün sözleri,müziği dingin,dinlendirici.
Tabi hemen parça hit oldu,
Radyolarda,internette sürekli dönüyor.
Dizinin kapanış jeneriğinede hemen monte ettiler.
Soyadı adaşımı tebrik ediyorum,dinlemekten büyük keyif alıyorum.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....