13 Aralık 2009 Pazar

Her şeyde bir hayır vardır

İyi yada kötü görünen ne olsa kral vezirine fikrini sorar,o'da "her şeyde bir hayır vardır"kralım dermiş.

Bir gün birlikte gittikleri av esnasında kazayla kral'ın parmağı kopmuş.
Vezir yine "her şeyde bir hayır vardır"demiş.
Kral,parmağım koptu yahu bunda ne hayır olacak diye kükreyip,veziri zindana attırmış.
Yarası iyi olduktan sonra meraklı olduğu ava yalnız gitmiş.
Yamyamlar kralı yakalayıp yemesi için reislerinin önüne getirmişler.
Reis sakat insan etini sevmez ve yemezmiş,bakmış bir parmağı kopuk bir insan,yemiyorum bırakın bunu demiş.
Saraya kendini zor atan kral,veziri zindandan çıkarttırıp olayı anlatmış.
Haklıymışsın vezirim eğer parmağım kopmamış olsaydı yamyamlar beni yiyeceklerdi.
Seni zindana attığım için üzgünüm demiş.
Vezir;Üzülmeyin kralım,bakın bundada bir hayır varmış,eğer beni zindana atmasaydınız ava birlikte gidecektik.
Yamyamlarda sağlam olan beni yiyeceklerdi.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

kesinlikle katılıyorum...

Mehmet ŞİMŞEK dedi ki...

Yorumun için teşekkürler.

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....