15 Ekim 2011 Cumartesi

ALTIN PORTAKAL FİLM FESTİVALİ

Her yıl Antalya'da yapılan Altın portakal film festivali NTV'den naklen yayınlandı.
Kimler ödül alacak diye merak edip biraz izledim.

Altın portakal alan film,yönetmen,senaryo,oyuncu vs.baktığımda bende uyanan his şu oldu.Bu isimlerin çoğunu duymadım,halbuki duyduğum,gördüğüm,okuduğum filmler vardı,üstelik iyide gişe yaptılar ama onların adı hiç geçmiyor.Ya biz filmden anlamıyoruz yada işin içinde iş var.
Bu duygumu değiştiren tek ödül;En iyi erkek oyuncu ödülünü alan Erdal Beşikçioğlu oldu.
Onu geçtiğimiz yıllarda Erzincan Valisini oynadığı dizi ile tanımıştık.Canlandırdığı rahmetli valimiz Yazıcıoğlu'na fiziksel olarakda benziyordu.Çokda güzel oynuyordu.
Aynı rolü sinemada Vali filmindede oynadı.
Daha sonra değişik bir rolde Kurtlar vadisi Filistin filminde gördük onu,yine başarılıydı.
Ve nihayet ona ödül getiren Behzat Ç.karakterini oynayışı.
Artık o bir fenomendi.
Polat Alemdar'ada rakip.
Erdal Beşikçioğlu'nu hakederek aldığı Altın Portakal ödülünden dolayı kutluyorum.
Diğer ödül sahipleride mutlaka hakederek kazanmışlardır.
Ben filmlerini görmediğim için yorum yapamıyorum.Tabi onlarıda kutluyorum.
Behzat Ç.karakterinin oynadığı dizinin yapımcıları ile senaristlerinede bir önerim var.
Onu uluslararası rollerdede oynatın,Ankara'ya sıkışıp kalmasın.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....