4 Ağustos 2017 Cuma

BAŞAKŞEHİR AVRUPA GRUPLARINDA

Çarşamba akşamı Başakşehir'in Club Brugge ile şampiyonlar ligi grup eleme rövanş maçı vardı.Biliyorsunuz ilk maç Belçika'da 3-3 berabere sonuçlanmıştı.
Maç günü iş için İzmir'de bulunuyordum.Öğle vakti işimi bitirmiş Konya'ya hareket edecektim.Ama maçı izlemeyi çok istiyordum.Basmane semtinde otobüs firmalarına yakın yerde maçı izleyeceğim kafeyi belirledim.Otobüs hareket saatimi maçın bitimine göre ayarladım.Aile dostumuz Hasan Önem kardeşimle buluşup maç saatine kadar vakit geçirebilirdim,öylede yaptım.Oğlu Kemal ile birlikte illede eve gidelim tekliflerine teşekkür edip beni işyerlerinin olduğu Kemeraltı semtinden Basmane'ye bırakmalarını söyledim.Maçı izlemek için keyifle tv karşısına oturdum.
Başakşehir ilk maçtaki kadrosuyla sahadaydı.Rakip takım oyuncularını tanımadığım için nasıl bir kadroyla başladıklarını bilmiyorum.Oyunun kontrolü tamamıyla bizde olarak maç başladı.5.dakika oynanırken Cumhurbaşkanımızda maça gelip yerini aldı.6.dakikada soldan üç numaralı solbek oyuncumuz Clichy kalçadan vuruşla öyle bir orta yaptı ki Adebayör şahane bir kafa vuruşuyla golü kaydetti.
İkinci golümüzde ilk maçta gol asistinin dışında iyi oynamayan Visca'dan gelince ilk yarı 2-0 galibiyetle sona erdi.
Başakşehir pas oyunuyla rahat bir futbol ortaya koyarken rakip hiçbir varlık gösteremedi.
Bu sonuçla Başakşehir Play-of maçı oynamaya hak kazanırken o maçı kaybetse bile Avrupa ligi gruplarında oynamayı garantiledi.Birde üstelik cebine üç milyon avro para koydu.
Bugünkü kura çekimiylede rakibi belli oldu İspanyol Sevilla.
Oldukça güçlü bir rakip ama Başakşehir o kadar akıllı bir futbol oynuyorki eyvah elenir gibi bir duyguya kapılmadım.
Bu arada Perşembe günü oynayan Fenerbahçe'de rakibi Strum Graz ile 1-1 berabere kalarak tur atladı.
Onunda play of rakibi bir Makedon takımı oldu.Kuvvetle muhtemel eleyerek Avrupa ligi gruplarına kalacaktır.Böylece bu sene Beşiktaş ve Konya ile birlikte dört takımımız gruplarda oynayacak.Beklentimiz Galatasaray'da turları geçerek beş takımla oynamaktı ama olmadı.
Süper Lige gelince bahsettiğim bu takımlarımıza ilave olarak iyi transferler yapan diğer takımlarımızla birlikte daha çetin bir lig izleyeceğiz gibi bir izlenim var.Özellikle Trabzon ve Antalya yukarıyı ciddi şekilde zorlayabilirler.
Pazar günü Beşiktaş ile Konya arasında oynanacak süper kupa maçıyla sezon başlayacak.
Bütün takımlarımıza başarılar diliyorum.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....