15 Eylül 2011 Perşembe

BÖBREK TAŞINI ERİTEN SU(5)

Blog sitemde en çok okunan yazılar,böbrek taşını eriten suyla ilgili olanlar.

Çeşmenin yeri yazımda belirtilmiş olmasına rağmen,demekki daha ayrıntılı bilgi almak amacıyla,ülkemizin pek çok yerinden mesajlar alıyorum ve sizinde bildiğiniz gibi Allah rızası için birebir ilgileniyorum.
Mesajlar o kadar çoğaldıki,iş yoğunluğundan dolayı hemen cevap veremiyorum.
Bu nedenle çeşmenin yerini biraz daha ayrıntılı yazmaya karar verdim.
Suyun aktığı çeşme Kırıkkale ilinin merkeze bağlı Karacalı köyünde.
Kırıkkale,Ankara-Kırşehir-Yozgat-Çorum ile Çankırının komşu olduğu bir ilimiz.
Karacalı köyü,Kırıkkale il merkezinin kuzeyinde,çevre yoluna 3 km.mesafede güzel bir köyümüz.
Ankara tarafından geliyorsanız,Kırıkkale girişinde yol ikiye ayrılıyor.Siz Samsun istikametini gösteren soldaki çevre yolundan devam edeceksiniz.Sağda gördüğünüz yüksek ihtisas hastanesi ile soldaki özel Kızılırmak ilköğretim okulunu geçince biraz ileriden,Bağlarbaşı-Kaletepe-Etiler mahallelerini işaret eden tabelayı görünce sağdan yan yola gireceksiniz.yaklaşık 2-3 km.devam edin.Genellikle az katlı yapıları geçip blok sitelerinin olduğu semte geldiğinizde,çevre yolunun altından sola girilen birinci alt geçite dönmeden devam edin,biraz ilerde sağda inşaat artıklarının döküldüğü alanı gördükten hemen sonraki alt geçitten sola dönüyorsunuz.Bu yoldan devam ettiğinizde Karacalı köyüne varıyorsunuz.Köyün içine girip tepeye doğru devam ettiğinizde,köyden yaklaşık 1000 metre sonra sağda,1991 yılında H.Osman Akay tarafından yaptırılan çeşmeyi göreceksiniz.
Kırşehir tarafından geliyorsanız,tren yolu köprüsünün üstünden şehre ilk giren yola girmeden,mezarlık istikametine doğru devam ediyorsunuz.Otogar kavşağına geldiğinizde sola Ankara istikametine dönün,Jandarmayı geçince New Holland bayisinin önünden Samsun istikametini gösteren tabelayla çevre yoluna gireceksiniz.
Bundan sonrası yukarda tarif ettiğim gibi yan yola girip devam ediyorsunuz.
Yozgat-Çorum tarafından geliyorsanız,sağdaki çevre yolundan devam edip,solda gördüğünüz villa tipi evlerin olduğu semti geçince sağdan bir yerden köy yoluna girebilirsiniz ama ben o yolu hiç kullanmadığım için nerden döneceğinizi bilmiyorum.
Ne demişler en iyi yol bildiğin yoldur.
Siz çevre yolundan şehre yaklaşırken sağda Kırıkkale tabelasını gördüğünüz yerden dönün,merkeze doğru ilerleyin.İtfaiye kavşağı ile Sanayi kavşağını geçince 3.Trafik ışıklarından sağa,Karacalı caddesine gireceksiniz.Yolun bittiği yerde çevre yoluna gelmiş oluyorsunuz,önce sağa sonrada soldaki alt geçide dönünce yolun kalan kısmını artık biliyorsunuz.
Yüksek tepeden bol oksijen teneffüs edip,Kırıkkale manzarası seyrederek bidonlarınızı doldurabilirsiniz.
Afiyet olsun,Allah(cc)şifa versin.
Sizden ricam dua ile tecrübelerinizi yazmanız.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Mehmet Bey. Bende taş düşürme için arama yaparken sizin blogunuzu buldum. Mailinize ulaşamadım acil ulaşmam lazım...2011 de mesaj yazmışsınız ama belki hala yardım edebilirsiniz...Kırıkkaleye gelmeyi düşünüyoruz bu yüzden ama çeşmeyi bulamayız sanırım hem birçok çeşme olduğunu yazmışsınız...Mail adresinizi yazabilirseniz sevinirim.Şimdiden teşekkürler.

Unknown dedi ki...

merhaba arkadaşlar öncelikle Mehmet beye sonsuz teşekkür ederim.Allah razı olsun.Eşimde ve bende aşırı derecede böbrek ağrısı vardı; ayrıca eşimde 2 adet taş mevcuttu Mehmet beyin bahsetmiş olduğu şifalı suyu 150 km gidip buldum ve elimizde ne kadar bidon varsa doldurup geldik ve ilk içimin sonrasında vücutta etkisini göstermeye başladı ertesi günü ise hiçbir ağrımız kalmadı 1 haftada ise eşim taşlarından kurtulmuş oldu inanın çekmeyen bilmez bu ağrıyı Mehmet beyin bu yazısından dolayı sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum bu arada gelemeyenlerin böbrek acısından kurtulmaları için bende elimden geleni yapmak isterim isteyenler olursa masraflarını karşıladıkları taktirde bizzat gönderimini yapabilirim.Yardıma ihtiyacı olan arkadaşlar mail atabilirler gokhans824@gmail.com

Unknown dedi ki...

Selam mehmet abi bende bobrek tasim var.en kisa acil olarak suya ulaşmak isterim.yardimci olursaniz çok memnun olurum teefor. Numaranızı verin ben arayayim.

Unknown dedi ki...

Selamlar. Bu suyu tesadüfen ben de içtim. 2 gün içinde etkisini gösterdi. Bir hafta içinde küçük olan taşlarımı düşürdüm. Ağrılı oldu tabi ama bir miktar taşlarımdan kurtuldum. Öğretmen olduğum için şimdilik suya ara verdim, ancak tatilde yine devam edeceğim. Allah razı olsun.

AKS dedi ki...

Merhaba Hocam,
Bugün bahsettiğiniz çeşmeye gittik. İnşallah bize de faydalı olur.

Eğer mail adresinizi yollarsanı google maps koordinatlarını ve çeşmenin fotoğrafını yollayabilirim.

oceanozgur dedi ki...

merhabalar AKS su ile ilgili bir sonuç alabildiniz mi acaba? eğer aldıysanız

çeşmenin koordinat ve fotolarını atarsanız sevinirim..

Unknown dedi ki...

Bu su için burada yazılanları okuyarak Kocaeli Gebze'den (Yaklaşık 970 km) 21.08.2016 tarihinde çeşmeye gittim. Oraya gittiğimde Karacaali Köyünden ve civar köylerden insanlar vardı. Çeşmeden bana göre oldukça fazla bidonla su dolduyorlardı. Bana dedikleri bu suyun böbrek taşına iyi geldiğini duymadıklarını ve inanmamam gerektiğini söylediler. Onlar evlerinden akan su iyi olmadığı için bu sudan doldurup içmeye ve çay-yemek gibi işlerde kullanmak için doldurduklarını söylediler. Ben gene de getirdiğim bidonları doldurdum. Ve kullanımına başladım. Kullanım sonucunu da inşallah yaklaşık 1 ay sonra yazacağım. İnşallah Mehmet Şimşek Bey'in söylediği gibi taş küçülür ve bende insanlara umut veririm.

Unknown dedi ki...

Merhaba Ben Ali... İstanbul'da ikamet ediyorum. Bu sudan almak için özel olarak çeşmeye gelmek istiyorum. Rica etsem koordinat, map, konum, harita işareti verebilecek bir arkadaşımız varmı? Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Oğlumda taş var amaliyat oldu ama taşı kuramadılar lütfen bana ulaşın içine alet taktılar bu çeşmeden suyu çocuk içince zarar verirmi lütfen yardımcı olun mehmet bey

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....