19 Eylül 2011 Pazartesi

PAKİZE SUDA KIRIKKALEDE

Dün evde Televizyon kanallarını zaplarken,Habertürk'te saat:14.30'da Pakize Suda'nın Türkiye konuşuyor proğramının Kırıkkale'de çekildiğini görünce izlemeye karar verdim.

Pakize hanım Cumhuriyet meydanında,Zafer caddesinde önüne gelene soruyor.
-Arap baharı nedir?
Bir kere bayanların neredeyse tamamı ya bilmiyorum dedi yada yanlış cevap verdi.Üniversite öğrencileri dahil.Bilmiyorum diyenlerden biriside bir siyasi partimizin kadın kolları başkanıda olan Avukat hanımdı.
Erkeklerin ise tahminen yarısı doğru cevap verdi.Bunlardan biride ekmek fırınımızın gıda teknikeri olan Mehmet beydi.Telefon açıp kutladım kendisini.
Bu kesin biliyordur dediğim H.kahya mahalle muhtarımız Ağa kardeşim bilemeyenler kervanına katılırken,Yaylacık mahalle muhtarımız Yusuf abi doğru cevap vererek sıcak gündemi takip ettiğini gösterdi.
Peki neydi arap baharı?
Arap ülkelerinde halkların uyanmalarına verilen isim.
Pakize hanımın en çok dikkatini çeken şey çocukların gürbüz oluşuydu.Nedenini bir bayana sorarken Kırıkkalenin yemekleri güzelmi nesi meşhur buranın dedi.
Bayanda yemekler güzel,döneri meşhur,hemen aşağıda dönerciler var dedi.
Habertürk ekibi güzel çekimler yapmışlar,Kırıkkalemizin iyi bir tanıtımı olmuş.
Pakize hanım Kırıkkalelilerin güzel ve sıcak insanlar olduğundanda bahsetti.
Pek çok tanıdık sima gördüm.
Proğramı sonuna kadar keyifle izledim.
Teşekkürler Habertürk.
Sağolasın Pakize Suda.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....