15 Eylül 2011 Perşembe

TRABZON İNTERİ YİNE YENDİ

Dün gece oynanan İnter-Trabzon maçını izlemek için televizyonun karşısına ne yalan söyleyim biraz korkarak oturmuştum.

Maç başladı baktım Trabzon ayağa paslarla,dengeli bir takım oyunu oynuyor.
Haydi Trabzon dedim,ilk yarım saati bu şekilde atlatırsan en azından bir puanla dönersin.
Ne yarım saati,ilk yarı aynı tempoda berabere bitti.
Trabzon aman aman güzel futbol oynamıyordu ama kalede Tolganın güven verici güzel oyunu,Glovaçgili,Serkanlı sağlam defans kurgusu,orta sahada topu ileriye taşıyan Alanzinyo,Colman ve Zokora,ilerde her an gol beklenen bir Halil,başabaş bir oyun oynuyorlardı.
İkinci yarı başlarken beraberlik ve galibiyete artık inanıyordum.
Tolga kalesinde adeta devleşti.
Zokora öyle bir oyun oynadıki,tam bir yıldız.
Dakika 76'yı gösterirken Halil'in yarım volesi üst direkte patlayınca perişan oldum ama Calutska önüne düşen topu yana çekip,tam düşerken,iki kişinin arasından kaleye öyle bir vurduki,daha kaleye girmeden bu gol diyerek ayağa kalkıp televizyonun başına varmıştım bile.
Şenol hoca cezası nedeniyle tribünde,Ünal hoca sahadaydı.
Yapılan oyuncu değişiklikleride yerinde oldu.
Trabzonumuz İnteri,İtalyada 1-0 yenerek ülkemizi sevince boğdu.
Uzun zamandır Avrupada iyi sonuçlar alıp sevinemiyorduk.
Bundan yirmisekiz yıl önce yine bir 14 Eylül günü,İnteri 1-0 yenen Trabzon,alışkanlığını devam ettirdi.
Teşekkürler Trabzon,başarılarıyın devamını bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....