22 Eylül 2011 Perşembe

MUHTEŞEM YÜZYIL

Geçen sezon muhteşem yüzyıl dizisi Show Tv'de başladığında tartışmalarıda beraberinde getirmişti.

Cihan padişahlarımızdan Kanuni sultan Sülayman dönemini,haremi merkeze alarak anlatan dizi olması,Osmanlı hanedanını aşağılıyor düşüncesiyle pek çok tepki topladı.
Bende tepki gösterenlerden biri olarak diziyi epey bir süre izlemedim.
Yapımcılarda biz gerçekleri gösteriyoruz diyerek kendilerini savundular.
Dizinin sonlarına doğru izlemeye başlayınca kaliteyi görerek fikrimi değiştirdim.
Bu sezon her kanalda pek çok dizi vizyona girdi.
Muhteşem Yüzyıl'da bunlardan biri.
Dün akşam izlediğimiz bölümde 1526 Mohaç meydan muharebesini resmetmişler.
Çok beğendim.
İnsan sayısı,kostüm,savaş görüntüleri gerçekçi olmuş.
Helede savaş Osmanlı ordusunun zaferi ile sonuçlandıktan sonraki,Kanuni'nin görüntüleri ve aynaya bakıp kendini hizaya çekerken,herşeyi Allaha(cc)bağladığı konuşmalar harikaydı.
Bu bölümle dizi hakkındaki olumsuz görüşlerim yerini takdire bıraktı.
Yapımcı,yönetmen,oyuncular ile tüm emeği geçenleri kutluyorum.

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....