17 Eylül 2011 Cumartesi

MENDERES

Menderesi tanımam
Zorluyu Polatkanı görmedim
Onlar idam edildiğinde
Ben daha bebektim
Büyüyünce dedemden dinledim
Millet için çalışmış
Çarıktan ayakkabıya
Kara sabandan traktöre
Karanlıktan aydınlık günlere
Onunla kavuştuk derdi
Hele birde ezan meselesi
Tanrı uludurdan Allahuekbere
Nasıl kavuştuklarını anlatırken
Islanırdı sakalı gözyaşlarından
Onuda görmeden sevmiştim
Üzülmüştüm asılmasına
Okudukça tanıdım
Bildim millet sevgisini
Mahkemede hakime efendim deyişini
Hazmedemedim kızdım
Ama koğuşunda yapılan eziyetleri
Hatırlayınca anladım ezikliğini
O kadar bunaltmışlardıki zeybeği
Göremedi Aydının yeşilliğini
Onu asanların uzantıları
Yıllarca yayınladılar kefenli resmini
Ama sökemediler sevgisini
Milletin aziz ruhundan
Yeni Menderesler türedi

Hiç yorum yok:

23 HAZİRAN İSTANBUL SEÇİM ANKETİNDE 3.OLDUK

23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ: Hata payı içinde KONTAK ARAŞTIRMA Anketi: CHP Ekrem İMAMOĞLU.     %53....